Forum dla samotnych Strona Główna dla samotnych
jesteś samotny/na? nie jesteś sam/sama!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak tematu
Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla samotnych Strona Główna -> od 60 lat wzwyż
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wega
Gość






PostWysłany: Pon 23:25, 25 Lut 2008    Temat postu: brak tematu

Szkoda że nikt nie chce sie do mnie odezwac . Widocznie
jestem za stara nawet na to zeby z kims pogadać ...
Ale nie bede rezygnowac z bycia tutaj , szkoda zeby takie fajne forum bylo puste .... Najwyzej bede gadac sama ze sobą ...
Jak ktos ma ochotę będę jutro , czekam na propozycje... Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dana_tiw
Gość






PostWysłany: Czw 12:39, 28 Lut 2008    Temat postu:

Spokojnie, ja np. rozmawiam już na dwóch poprzednich kategoriach wiekowych, więc nie widzę przeszkód żebyś do nas dołączyła. Myślę, że parę lat w przód czy w tył naprawdę nie ma znaczenia, chyba ze masz nadzieję na posty od panów, to niestety w wymienionych kategoriach nie pojawił się ani jeden. Teraz decyzja nalezy tylko do Ciebie. Pozdrawiam Dana
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wega
Gość






PostWysłany: Czw 23:56, 28 Lut 2008    Temat postu: panowie..

A jednak ktoś jest , to fajnie też zaglądałam do młodszych ale się uparłam tutaj . Panowie mnie nie interesują jako panowie ewentualnie tylko jako
ludzie / ciekawi ludzie / . Pracowałam prawie tylko z panami /wojsko/
i miałam dużo przesympatycznych kumpli zktórymi nadal utrzymuję kontakt
Mam męża , który jest chory i w zasadzie troche jestem uziemiona
ale polubiłam to co mam . Mam dwóch wspaniałych synów ,dwie synowe
które sa dla mnie jak córki i wnnusie /17 -latka/ . Mieszkam z młodszym
synem . jest fajnie ale do mnie należą tylko wieczory .
To narazie tyle . nie mam dzis natchnienia na żaden temat ..Będę
wpadać





t








T Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zoe
Gość






PostWysłany: Sob 0:36, 01 Mar 2008    Temat postu: Re: brak tematu

Wega napisał:
Szkoda że nikt nie chce sie do mnie odezwac . Widocznie
jestem za stara nawet na to zeby z kims pogadać ...
Ale nie bede rezygnowac z bycia tutaj , szkoda zeby takie fajne forum bylo puste .... Najwyzej bede gadac sama ze sobą ...
Jak ktos ma ochotę będę jutro , czekam na propozycje... Laughing



Ja tez jestem samotna, tez nie mam z kim rozmawiac, wiekowo jestem taka jak ty. Mysle ze moze znajdziemy jakis wspolny temat i mam nadzieje ze bedzie nam sie milo rozmawialo.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dana_ tiw
Gość






PostWysłany: Sob 19:09, 01 Mar 2008    Temat postu:

Parę słów do "Wegi". Z Twego ostatniego postu wynika, że jednak nie jesteś aż taka samotna. Masz Męża wprawdzie chorego ale jednak, dwóch wspaniałych Synów i równie wspaniałe Synowe, a nawet Wnuczkę, więc nie jest tak zle. Wiem, że czasem bywa, że nawet wśród bliskich czuje się człowiek samotny ale zawsze należy szukać pozytywnych stron każdej sytuacji choćby dla własnego zdrowia psychicznego. Pozdrawiam Dana
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helena
Gość






PostWysłany: Pon 21:59, 03 Mar 2008    Temat postu:

Witam jestem tu w ogole nowa.Jestem samotna i wiem co to samotnosc,chetnie pogadam a poki co serdecznie pozdrawiam Helena
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:39, 09 Mar 2008    Temat postu:

Cześć Hela jestem też samotna może pogadamy?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Helen
Gość






PostWysłany: Pon 8:51, 10 Mar 2008    Temat postu: ogolny dla poczatkujacych

Witam,tez chcem porozmawiac i nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac,ale bede probowac az do skutku,pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Czw 19:51, 13 Mar 2008    Temat postu:

Witam wszyskich .Jestem tutaj po raz pierwszy i tez jestem samotna.Pracuje zawodowo ale mieszkam sama. Moze ktoś popisze ze mna?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Słowik kujawsko-pomorskie
Gość






PostWysłany: Czw 22:03, 13 Mar 2008    Temat postu:

Witam Cię gośćiu mam 53 lata możemy sobie porozmawiać jeżeli masz ochotę .Może nawet się zaprzyjaznimy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Czw 22:22, 13 Mar 2008    Temat postu:

Witam Cię Słowiku czy możesz napisać ,jesteś kobietą czy mężczyzną?Ja mam na imę Alicja i mam 50 lat.Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Słowik
Gość






PostWysłany: Czw 23:51, 13 Mar 2008    Temat postu:

nie wiem może Cię rozczaruje jestem kobietą ,wiem jak każda wolałabyś płeć brzydką ,ale ta płeć widocznie nie jest tak samotna ,my musimy czekać oni sami sobie wybierają czyż nie ....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alicja-gość
Gość






PostWysłany: Pią 10:50, 14 Mar 2008    Temat postu:

Witaj,wcale mnie nie rozczarowałas ,przyjaźń między kobietami jest bardziej realna i może być prawdziwa.Dzisiaj mam wolne i biorę się za sprzątanie świąteczne.Pozdrawaiam serdecznie wszystkie samotne panie(bo panów samotnych brak).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Słowik
Gość






PostWysłany: Pią 11:59, 14 Mar 2008    Temat postu:

Witam Cię Alicjo bardzo się cieszę i muszę przyznać rację teraz wiem że zabrałaś się za porządki więc nie będę ci przeszkadzać porozmawiamy pużniej
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helena62




Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy

PostWysłany: Pią 20:45, 14 Mar 2008    Temat postu:

Słowik napisał:
Witam Cię Alicjo bardzo się cieszę i muszę przyznać rację teraz wiem że zabrałaś się za porządki więc nie będę ci przeszkadzać porozmawiamy pużniej
Kod:
[quote][u][i][b][color=red][/color] :D  :D  :D  Witaj,oj wychodzi moje nieuctwo ale wybacz mi,powoli sie naucze.Przed rokiem nie mialam pojecia o kompie. Ja tez jestem sama,pozawieralam troche komputerowych przyjazni ale konkretnego Pana,niestety nie.W moim wieku juz trudno a tak poza tym to tak naprawde nie wiem jak mialabym sie uczyc teraz byc z kims?Czy nie krepowaloby mnie to? Moze ktos do mnie napisze? pozdrawiam wszystkich Helena[/b][/i][/u][/quote]
Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla samotnych Strona Główna -> od 60 lat wzwyż Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 1 z 16

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin